Luxe Luxe Luxe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Leeuwen - WaarBenJij.nu Luxe Luxe Luxe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Leeuwen - WaarBenJij.nu

Luxe Luxe Luxe

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

03 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve lieve mensen,

Ik hou het kort maar we zijn er:) Het afscheid viel zwaar. Ik heb wel nog een prachtige ring voor vertrek van Joost(L) gehad. Hij heeft er zelf ook 1. Onze namen en datum staat erin. Allereerst wil ik jullie allemaal nog bedankten voor alle smsjes, krabbels en reacties. Mijn telefoon was volledig van slag dus kreeg plots 15 berichten binnen. Erg leuk,bedankt!
Verder nog bezoek van vriendinnetjes gehad. Ook erg leuk. Bedankt! Me koffer kon nog net dicht. Helaas wel 2 kilo te veel dus dat werdt betalen. Vervolgens afscheid genomen en vertokken....Goede vlucht gehad. Goed eten. Filmmarathon gehouden maar helaas heeft Jos het gewonnen. Ieder had een eigen schermpje. Vriendelijke buurman waar we onze snoepjes mee deelden. En hij gaat met de grootste zeilboot van NL terug varen. Ook leuk toch. De stewardess zei al dat Bonaire de mooiste bestemming van de KLM is en dat binnekort alles weer gaat bloeien. Nu is het nog wat droog. In mei krijgen we nog een korte regenperiode.Vertraging opgelopen op St. Maarten door stortregen. Aangekomen bleek gelukkig ook me koffer er nog ongeopend te zijn en die van Jos ook. Naar het hotel met een taxi. Die taxi's zijn ook lekker chaotisch. Maar goed. Aangekomen, echt een prachtig resort. Ongelofelijk mooi. Marielle, het doet me zo denken aan Jamaica. Echt. Een standaard kamer noemen ze het maar 2 grote badden, grote douche, bad en airco waardoor het soms fris lijkt maar buiten heerlijk. Net ontbeten. Uitgebreid. Buffet en dan moeten we het nu volhouden tot vanavond met alle snoepjes enz van ied want anders wordt het te duur ;) Echt heerlijk hier. Zee echt superblauw. Net al even ingelopen. En hopen straks even naar Kralendijk te gaan. De hoofdstad van Bonaire. In dit resort blijven we tot woendsdag. Vannacht komt Jenny,een vriendin van ons, al! Morgen hopen we naar een paasdienst te gaan en dinsdag moeten we op het werk beginnen. 8:30 op kantoor. Nu illegaal op het internet want de vorige had niet uitgelogd,dus Jos mag zo. Volgens mij een heel chaotisch verhaal maar enigzins gehaast wat ze hier natuurlijk volledig niet kennen.

Heel veel liefs vanuit een prachtig resort!

Ps; Love you Joost!

• 03 April 2010 - 23:51

Joost:

Liefje,

Na al het contact van vandaag is het bijna niet te merken dat je weg bent maar dat is wel zo. Ben blij dat alles goed werkt en dat je kan internetten op je laptop. Eigenbelang ;)

Bonaire klinkt goed, dus naast jou zien kan ik daar ook nog eens van het weer genieten straks..

Je zult het ongetwijfeld al wel begrepen maar IK MIS JE! Love je laatste zin trouwens :)

Kus

• 04 April 2010 - 09:37

Lein:

Hej Meis,

Wat geweldig om al wat van je te lezen...
    Jij gaat zeker genieten van de omgeving!!

Wat een geweldig cadeau van joost,, super mooi!! :D

Meis, succes!!

Liefs

• 04 April 2010 - 10:39

Ilona:

Marij!

Wat super dat het daar zo geweldig mooi is, en natuurlijk erg fijn dat je goed bent aangekomen! Vast een lange reis, maar goed dat heb je er voor over ;)...

Hier gisteren idd een stroomstoring van half 5 tot kw over 11 :S...zo lang was alleen in M'sant, de rest had om half 7 alweer stroom...(tis en blijft toch een gat (A))..

Ik ga je snel mailen!...Heel veel plezier daar, en vrolijk pasen :D...

(L).

• 04 April 2010 - 14:41

Corina:

Hey Marije,
    Klinkt goed! Mooie pasen gehad?
    Wat een super cadeau van Joost zeg!
    Enne.. werkse dinsdag!
    Liefs Corina

• 05 April 2010 - 11:17

Marije:

Hee lief,

Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! En wat een prachtig kado van Joost, meid heel veel plezier!

LIefs

• 06 April 2010 - 06:45

Danielle:

Klinkt allemaal heel leuk!
    Kan niet wachten op de rest van je leuke en gezellige verhalen. Zo ben je toch nog een beetje bij ons!

De ring van Joost! Hoe lief!!

Liefs

• 06 April 2010 - 13:45

Jenneke:

Hey Marije,

Dat klinkt echt super! Ik ben erg benieuwd: wanneer komen er foto's;)? Misschien dat de luxe straks weer iets afneemt als jullie hard aan het werk moeten, maar dit hebben jullie in ieder geval al:)! Lief die ring, is hij toch weer een beetje bij je.

Heel veel plezier en succes! Liefs, Jen